Автосалон өз міндеттемелерін тиісінше орындамаған жағдайда жауапты бола ма?

 

Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің Ақмола облысы бойынша сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау Департаментінің (бұдан әрі-Департамент) атына Көкшетау қаласының автосалондарының сапасыз автомобильдерді сатуына қатысты өтініштер келіп түседі.

Департаменттің 8(716-2) 50-29-89 телефоны бойынша «жедел желіге» келіп түскен өтініштердің бірінің мәні мынада, тұтынушы Көкшетау қаласының автосалондарының бірінен жаңа автокөлік сатып алды. Төлегеннен кейін автокөліктің құны 9 120 мың теңге, автокөлікті салоннан беру кезінде бамперде ақау табылды. Тұтынушы автосалонның ұсынылған шарттарынан бас тартып, ақшаны қайтаруды сұрады. Бұл ретте Автосалон тұтынушыдан жаңа бөлшекті күтіп, беру актісіне қол қоюын сұрады.

Өз кезегінде Департамент өз құзыреті шеңберінде келесі хабардар етті:

Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 1 шілдедегі № 409-I Азаматтық кодексінің (Ерекше бөлігі) 406 — бабына сәйкес (бұдан әрі-«ҚР АК») сатып алу-сату шарты бойынша бір Тарап (сатушы) мүлікті (тауарды) екінші Тарапқа (сатып алушыға) меншікке, шаруашылық жүргізуге немесе жедел басқаруға беруге міндеттенеді, ал сатып алушы осы мүлікті (тауарды) қабылдауға және ол үшін белгілі бір ақшалай соманы (бағаны) төлеуге міндеттенеді. Осылайша, автосалон тауарды тұтынушыға беруге міндеттенеді, ал тұтынушы тауарды қабылдауға және оның құнын төлеуге міндеттенеді.

Сонымен қатар, тұтынушы төледі, бірақ бамперде ақау тапты және сәйкесінше ҚР АК 422-бабының 1-тармағына сәйкес сатушы сатып алушыға сапасы Шартқа сәйкес келетін тауарды беруге міндетті.

Бұдан басқа, ҚР АК 455-бабына сәйкес сапасыз тауар сатылған сатып алушы, егер оның кемшіліктерін сатушы ескертпесе, ҚР АК 1-тармағының 428-бабында және «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасының Заңының 15-бабында көзделген әрекеттерді жүзеге асыруға құқылы:

1. сатып алу бағасының пропорционалды төмендеуі;

2. ақылға қонымды мерзімде тауардың кемшіліктерін өтеусіз жою;

3. тауардың кемшіліктерін жоюға жұмсалған шығындарын өтеу;

4. сапасыз тауарды Шартқа сәйкес келетін тауарға ауыстыру;

5. шартты орындаудан бас тарту және тауар үшін төленген ақшалай соманы қайтару.

Осылайша, тұтынушы тауарды ауыстыруды немесе шартты орындаудан бас тартуды талап етуге құқылы.

Департамент қызметкері автосалонға шағым жасауға көмек көрсетті.

Нәтижесінде автосалон автомобиль үшін соманы толық көлемде қайтарып берді.

Құрметті тұтынушы! Автосалондар Сіздің талабыңызды қанағаттандырмаған жағдайда, Сіз Қазақстан Республикасының Сауда және интеграция министрлігінің Ақмола облысы бойынша сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне өтініш (шағым) беруіңіз керек, өтініште Сіздің байланыс ақпаратыңызды және сіздің құқықтарыңызды бұзудың мәнінкөрсету қажет.

By admin

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте также