Сонымен, Департамент тұрақты негізде тұтынушыларға өздерінің құқықтары мен сатушылардың заңды мүдделері мен міндеттері туралы түсініктемелер мен кеңестер берумен қатар, қоғамдық бірлестіктермен бірлесіп дөңгелек үстелдер, акциялар, семинарлар, брифингтер, жергілікті телеарналарда сөз сөйлеулер, әлеуметтік желілерде Жарияланымдар өткізеді, сатушыларға сауда қызметі туралы заңнаманың сақталуы туралы жадынамалар таратылады.
Сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменті бірінші жартыжылдықта сауда саласында 234 кәсіпкерлік субъектісіне ескерту түрінде әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына шекті үстемеақының 15% — превыш асқаны үшін әкімшілік сипаттағы шараларды қолданды, 578,0 мың теңге сомасына 26 айыппұл салынды. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында кәсіпкерлік субъектілеріне шағымға жауап бермегені және тұтынушылар бұрышының жоқтығы үшін 30 ескерту және 1 айыппұл салынды.
Ағымдағы жылы Департамент атына 303 өтініш келіп түсті, оның ішінде көбінесе салаларда бұзылады:
- Бөлшек сауда және шағымдардың жалпы санының 60% құрайды,
- Тұрғын үй-коммуналдықшаруашылық қызметтіде -11 %
- туристік қызметтінде -8 %,
- қоғамдықтамақтандыру саласында-5%.
Сонымен, автосалондардың сапасыз автомобильдерді сату жағдайлары жиілеп кетті. Сипаттамаға сәйкес келмейтін массаж шапандарын сату жағдайлары жалғасуда. Департаментке жүгінген кезде тұтынушыларға жыл басынан бері 30,2 млн. теңге сомасына ақшалай қаражатты қайтаруға көмек көрсетілді.
Қауіпті және сапасыз өнімді анықтауға қатысты ахуалдық штабтың бірлескен жұмысының нәтижелері бойынша импорттық өнімнің 23 түрі зерттелді. Өнімнің 14 түрі бойынша өнімнің санитарлық-эпидемиологиялық талаптарға және таңбалауға сәйкес келмеуі ретінде бұзушылықтар анықталды.
Кәсіпкерліктің төрт субъектісіне қатысты 30 АЕК мөлшерінде айыппұл түріндегі әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы хаттама жасалды және оларды бұзушылықтарды жою туралы нұсқама енгізілді.
Департамент бизнес субъектілеріне сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы талаптарды, қолданыстағы заңнаманы сақтау қажеттігін еске салады, оның ішінде:
— сауда үстемесі өндірушінің сату бағасынан немесе көтерме жеткізушінің сатып алу бағасынан 15% аспайды;
— сатылатын тауарларға баға белгілерінің болуы;
— 14 күн ішінде тауарды тұтынушыға қайтару және айырбастау;
— тауар (жұмыс, қызмет)туралы ақпарат;
— «тұтынушы бұрышының» болуы;
— күнтізбелік он күн ішінде тұтынушының шағымына жауап.
Құрметті тұтынушылар, бизнес субъектілерінің бұзушылық фактілері бойынша 50-29-89 «жедел желі» телефоны арқылы, интеграцияланған жүйелер арқылы хабарласыңыз e-tutynushy.kz, растайтын фактілер қосымшасы бар E-otinish: фото, видео-фиксация, чек.